نشریه مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات موفق به کسب رتبه الف وزارت علوم شد

نشریه مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات موفق به کسب رتبه الف وزارت علوم شد

به گزارش لیزنا،‌ دکتر فریبرز خسروی سردبیر نشریه مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات گفت:  پس از کسب رتبه الف در سال گذشته،  خط‌مشی این نشریه در داوری  کمی سختگیرانه‌تر شد  تا جایگاه نشریه الف  سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران حفظ شود.

این  سخت‌گیری به افزایش  امتیاز کیفیت مقالات در ارزیابی ۱۴۰۰  نشریات منجر شد.  البته این  خط‌مشی به معنای رد سریع مقالات نیست و  از داوران نشریه درخواست  کرده‌ایم تا با راهنمایی‌های خود به غنای مقاله کمک کنند.

  1. مورد اول
  2. مورد دوم
  3. مورد سوم

مواردی بوده است که  داوران  نویسندگان را متقاعد کرده‌اند که روش آماری خود را باید تغییر دهند و نویسندگان پس از بررسی و مشاوره  با متخصصان آمار با داور هم‌عقیده شده‌اند. حساسیت تیم نشریه به کیفیت  مقالات با توجه به  جایگاه حاکمیتی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در  حوزه کتابداری  افزون‌تر  می‌شود.   موفقیت نشریه طی دو سال اخیر مرهون سخت‌‌کوشی، تعهد و دلسوزی تیم جدید نشریه برای ارتقای آن بود.

فریبرز خسروی از اعضای هیأت تحریریه داخلی و خارجی ، مدیر مسئول، ویراستار ارشد  و کارشناس نشریه قدردانی کرد و از علاقمندان خواست تا مقالات فارسی و انگلیسی اصیل خود را به این فصلنامه علمی ارسال کنند.

همچنین وی از کاربران این فصلنامه درخواست کرد تا با ارسال نظرات و پیشنهادهای خود به ایمیل nastinfo.nlai@gmail.com  تیم نشریه را از نظرات خود بهره مند کنند.

 

 

 

ستون اول ستون دوم ستون سوم
۱ ۲ ۳
۴ ۵ ۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *